čtvrtek 14. července 2011

Terraria server CZ/SK

Znáte Terrarii? Je to hra na způsob Minecraftu, akorát je ve 2D. Teď si určitě řikáte fuj, 2D hra. Ale jste na omylu. Hra je velice dobrá a víc akčnější než Minecraft.

Proto jsem si hru zakoupil. Jediné co mě naštvalo, asi jako všechny hráče CZ/SK Terrarie, že není žádný český nebo slovenský server. Proto jsem si řekl, že ho založím. A tak se taky stalo.



Server běží přes můj pc a můj internet. Není to žádná sláva, ale Terrarii utáhne. Kdyby jste se tam chtěli podívat, stačí mít originální hru a zadat tuhle IP 88.102.177.66. Budu se na vás těšit :)

SERVER JE MOMENTÁLNĚ MIMO PROVOZ !!!

18 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

boze bol som na servery ale nejak ma to tam uz nechce pustit lol

Anonymní řekl(a)...

za co som dostal ban
Masters2011

Anonymní řekl(a)...

ferko: preco mi to nacitava len do 2% a potom to stoji pls help :(

Anonymní řekl(a)...

Keby si ma chcel dakto pridat na steame mam nick [xaxa9551] inac ingame som Adam Jesus

Anonymní řekl(a)...

proč mi to píše připojování a furt nic?? je tvůj server v pořádku??

Terrarie řekl(a)...

Kdo hleda CZ/SK server, zkuste si prijit zahrat k nam - www.terrarie.cz :)

Anonymní řekl(a)...

pripojte se na nas freebuild funserver !

IP: 5.160.93.105
Port: 7777
Pass: 123
Open 24\7
Server bezi pres TShock.

ja jsem Dejw a jsem Superadmin pozdeji muzes byt admin i ty !

Anonymní řekl(a)...

ten free build nejde pripojit

Anonymní řekl(a)...

Nový server, nový svět Liaara !
Staň se jedním z prvních osadníků!

IP: 194.212.153.87
Port: 7777
Doba provozu: 24/7
Admini pro registraci ve hre: Snake, Vodnik

Anonymní řekl(a)...

kde si můžu vygenerovat IP a port? prosim pomožte mi

Anonymní řekl(a)...

Přijďte si zahrát na kvalitní server LIAARA.
IP: 194.212.153.87
Na připojení na server NEPOTŘEBUJETE HAMACHI.
Na server je možné se připojit kdykoliv teda 24/7.
Svět stále inovujeme a udržujeme.Každý hráč může mít svůj vlastní chráněný dům.Každý den se pořádají eventy.Server má mnoho vlastních unikátních bossů.

Anonymní řekl(a)...

Potřeboval bych server na 1.1 nema nekdo? :D

Anonymní řekl(a)...

server si mozes aj vytborit

Anonymní řekl(a)...

Connecting... donekonečna. Testované 24.12.2011 s verziou 1.1.1

Anonymní řekl(a)...

Podte na náš terraria Server:5.80.117.243 PORT:7777 PASSWORD:1234

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Stephano řekl(a)...

Když mi to připojuje dlouho mám čekat nebi CANCEL ?

Anonymní řekl(a)...

Cajtik ty si kokot vid? tvuj server nejede a navic furt davas servery na ORIGINAL hry, s tym si vyliz prdel ty buzerante